Home
اطلاعیه شماره 10 : زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیر بومی مقطع کارشناسی جدیدالورود (ورودی1403)
  • 78 Views

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان دوره کارشناسی و آرزوی موفقیت روزافزون، به اطلاع دانشجویان روزانه غیر بومی مقطع کارشناسی جدیدالورود متقاضی استفاده از خوابگاه برای  نیمسال اول 1404-1403  می رساند جهت ارائه درخواست خوابگاه در هنگام پذیرش  غیر حضوری درخواست خود را ثبت نمایند، سپس  از مورخ  03/08/1403  با مراجعه به سیستم جامع گلستان مسیر :

دانشجویی ¬ گزارش های خوابگاه ¬  انتساب اتاق، کالا و خدمات ¬ اسکان ¬ خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری- دانشجو

از خوابگاه تخصیص داده شده خود مطلع و ضمن توجه دقیق به نکات ذیل، می توانند از تاریخ   04/آبان/1403  به خوابگاه‌های اختصاص داده شده مراجعه نمایند.

نکات مهم

  1. عدم مراجعه تا تاریخ 12/آبان/1403  جهت تحویل اتاق بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.
  2. در صورت عدم ثبت نام آموزشی، حذف ترم، مرخصی تحصیلی و ...  یا  عدم حضور مستمر در خوابگاه  ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم،  امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.
  3. برای پرداخت اجاره بهاء خوابگاه  لازم است  نسبت به ارائه درخواست اقامت در سامانه https://refah.swf.ir صندوق رفاه اقدام و بمنظور بهره مندی از تخفیف پرداخت نقدی اجاره بهاء حداکثر تا تاریخ 14 آبان نسبت به پرداخت اجاره بهاء اقدام و از پرداخت به دیگر حساب ها خودداری گردد.. لازم به ذکر است دستورالعمل مربوطه در وبسایت معاونت دانشجویی دانشگاه بخش سرپرستی امور خوابگاه‌ها در  قسمت راهنما در دسترس می باشد.

 مهم: بدیهی است در صورت عدم ارائه درخواست در سامانه مذکور (https://refah.swf.ir) در بازه زمانی تعیین شده امکان استمرار اسکان  و ارائه تسهیلات رفاهی میسور نخواهد بود.

تامین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و... بر عهده شخص دانشجو می باشد.

Download فایل
0 Comments